fbpx

Få en Stærk Kerne med 10 minutters træning 3 gange om ugen i 6 uger.

En stærk kerne er afgørende for vores kropsholdning, det kan afhjælpe lænde- og rygsmerter.

En stærk kerne optimerer alt andet motion som fx. løb, styretræning og gymnastik.

Kernen (coren) er det eneste sted på kroppen, hvor du ikke er “afstivet” med en fast knogle. Det er altså din kernemuskulatur, der skal beskytte dine organer.

Giv din krop de rette forudsætninger for at styrke sig som en helhed med en stærk kerne.

Gør din kerne til din stærkeste medspiller

Forløbet indeholder:

  • 3 ugentlige videoer i 6 uger med progression og variation
  • Øvelseskartotek med forklaring af teknik, samt forslag til re- eller progression.
  • Fokus og vejledning i kropsholdning.
  • + 200 minutters undervisning
Jeg har pakket mine absolut bedste øvelser i denne pakke, så du får en stærk kerne med kvalitetstræning. Kvalitet frem for kvantitet.
Jeg bruger selv disse øvelser for at holde min kerne stærk til min anden træning, og for at kunne holde evt. skavanker på et minimum og føle glæde, mobilitet og fleksibilitet hver dag.

Træn hjemmefra når det passer dig

Videoerne kan du inkorporere i din almene træning, eller den kan stå alene, alt efter hvordan det passer ind i din hverdag.

Der medfølger et “øvelseskartotek”, hvor jeg forklarer dig teknikken i øvelserne og viser dig evt. re- eller progressioner, så du kan lave øvelsen på det niveau, der passer dig.

Klar til en stærk kerne?

Hop på forløbet og start din træning i dag.

Du modtager e-mails hver 2.-3. dag med træningen, så du hele tiden bliver holdt til ilden.

Du kan til enhver tid se videoerne, så du kan træne hele tiden, året rundt, hvorend du ønsker.

Stærk Kerne er for dig der ønsker en stærkere kerne, mere kontrol over kernemuskulaturen, undgå lænde- og rygsmerter.

Det er for dig, som ønsker at træne, når det passer dig og som ønsker at træne med kvalitet.

Core-træning er meget mere end mavebøjninger i klassisk forstand. At have en stærk kerne er samtidig vigtig for at undgå fx. lændesmerter.

Du får IKKE en stærkere kerne af at tæske løs i mavebøjninger, men derimod ved korrekte øvelserne, som styrker den naturlige statur. Sådan som din krop egentlig er bygget til at bære dig på.

Derfor er det faktisk vigtigt, at du har fokus på et neutralt lændesvej i øvelserne, samtidig med at du har et lille opspænd i de nederste mavemuskler og evt. bækkenbunden. Det støtter jeg dig i under øvelserne i træningen samt i øvelseskartoteket.

Du finder videoer til øvelserne, som bruges i træningen, her i øvelseskartoteket.

Hver øvelse bliver nøje forklaret i videoen, og du får vist evt muligheder for at gøre øvelsen lettere eller sværere.

10 minutters træning.

Du kan bruge videoerne alene eller som del af din anden træning igennem ugen. Og du kan sagtens bruge forløbet igen og igen evt med progression i nogle af øvelserne.
Dermed kan du faktisk have træning af din kerne til hele året, år efter år.

Videoerne kommer i din indbakke hver 2./3. dag, så det er fordelt ud over ugen.
Gem gerne e-mails så du kan bruge træningen igen og igen.

Øvelseskartotek

Øvelseskartotek med forklaring af teknik, samt forslag til re- eller progression.

Videovejledning

3 ugentlige videoer i 6 uger med progression og variation.

introduktionsvideo

Anmeldelser af stærk kerne

UFORPLIGTENDE MATCH-SAMTALE

Er du nysgerrig på, om jeg kan hjælpe dig?
Har du spørgsmål om for eksempel mindful movement, mentor sessioner eller andet? Jeg vil meget gerne tage en samtale med dig, så du kan træffe den rigtige beslutning i dit valg om en mentor for din fysiske og mentale sundhed.
Det koster 0 kroner.
BOOK DIN TID NU!