Mindful Movement

Hoved og krop hænger sammen, og du kan optimere begge dele med Mindful Movement.
Mindful Movement kan være motion med fuld opmærksomhed på dine musklers arbejde, din vejrtrækning, eller omgivelserne. Det vil give dig en form for meditation under motion, så du bagefter føler dig i mere overskud, gladere og klar til livets strabadser. Det kan også være totak afkobling kroppen og “bare” følge med. For mig er det altså MEGET MERE end vejtrækningsøvelser, yoga og stræk.

At bruge teknikker fra Mindful Movement i din træning vil give dig et kæmpe kærlighedsforhold til din træning, og du vil dermed kunne skabe endnu bedre forudsætninger for at nå dine mål – både fysisk og mentalt. Det handler simpelthen om, at du er bevidst om, hvad din bevægeform bidrager med, så du ved, hvornår du skal kaste dig ud i den ene eller anden form for motion. Hvad har min krop og mit sind brug for i dag?

35% af kvinder i alderen 35-44 rammes af stress eller udbrændthed. Og procentsatsen er lidt højere for de 25-34 årige. 2 store faktorer i at undgå dette er fysisk OG
mental sundhed. Ved at koble de to elementer (Motion og Mindfulness) med Mindful Movement sørger du for at have det godt fysisk og mentalt. SAMTIDIG! Det er Win/Win!!

Mindful Movement

Hoved og krop hænger sammen, og du kan optimere begge dele med Mindful Movement.
Mindful Movement kan være motion med fuld opmærksomhed på dine musklers arbejde, din vejrtrækning, eller omgivelserne. Det vil give dig en form for meditation under motion, så du bagefter føler dig i mere overskud, gladere og klar til livets strabadser. Det kan også være totak afkobling kroppen og “bare” følge med. For mig er det altså MEGET MERE end vejtrækningsøvelser, yoga og stræk.

At bruge teknikker fra Mindful Movement i din træning vil give dig et kæmpe kærlighedsforhold til din træning, og du vil dermed kunne skabe endnu bedre forudsætninger for at nå dine mål – både fysisk og mentalt.
Det handler simpelthen om, at du er bevidst om, hvad din bevægeform bidrager med, så du ved, hvornår du skal kaste dig ud i den ene eller anden form for motion. Hvad har min krop og mit sind brug for i dag?

35% af kvinder i alderen 35-44 rammes af stress eller udbrændthed. Og procentsatsen
er lidt højere for de 25-34 årige. 2 store faktorer i at undgå dette er fysisk OG
mental sundhed. Ved at koble de to elementer (Motion og Mindfulness) med
Mindful Movement sørger du for at have det godt fysisk og
mentalt. SAMTIDIG! Det er Win/Win!!

Du har nu mulighed for at investere i 1:1 mentorsessions forløb af 2 eller 4 måneders varighed. Begge med Mindful Movement som en kærlig medspiller.

BOOK EN UFORPLIGTENDE SAMTALE, så finder vi sammen den helt rigtige løsning for dig, eller begynd I DAG, hvis du allerede ved, at du skal i gang NU.

Det er også muligt at booke enkeltstående sessioner.

Mindful Movement ALL IN

Med sessioner cirka hver tredje uge samt mulighed for beskeder via whatsapp har du min fulde opmærksomhed. Jeg følger dig tæt, og du har altid en livline til tvivl, fejring, frustration og glæde.

Efter endt forløb er du ikke i tvivl. Dette er nøglen til smilene på læben, overskud til leg med børnene samt følelsen af, at du styrker din fysiske og mentale sundhed – og ELSKER DET!!

6 online 1:1 sessions sikrer dig en forandring igennem 4 måneder, hvor du får styr på dine typer motivation, målsætning, forhindringer/udfordring, og måske nye former eller konstellationer af dine motionsvaner.

Bagefter er du fuld klædt på til at styrke din fysiske og mentale sundhed hver dag.

  • Det kan være du for nuværende har mest brug for at få belyst dine kostvaner, så du kan få sammensat en god frokost/generel kost som støtter dig i din sundhed
  • Måske er din udfordring at komme ud ad døren og få lavet den motion, du godt ved er god for dig. Sammen finder vi din motivation og laver en realistisk plan for hvornår og hvordan du skal træne, så du kommer til at elske det HVER gang.
  • Er du ved at brænde ud? Har du mistet dit selv et sted? Så finder vi sammen frem til hvad du har brug for, så du igen kan mærke magien i din motion. Når du mærker din krop, og det du kan med den, fornemmer du igen dig selv. Du ved, at du skal tage din egen iltmaske på først, så du kan hjælpe andre.

Der kan være mange forskellige årsager eller bevæggrunde til at du har brug for en mentor. Uanset årsag/forudsætning eller mål hjælper jeg dig med at finde din rette sti mod dine drømme.

Inden hver samtale udfylder du et spørgeskema (som er udfyldt og returneret senest 2 dage før samtalen).

Alle hverdage kan du sende mig beskeder og tale i et væk – du kan forvente svar indenfor 24 timer. Jeg holder dog som udgangspunkt fri i weekenden.

Når du føler, at du ikke kommer i mål med din træning, eller når det er svært at holde dig selv op på dine egne aftaler, eller når du måske har brug for et skulderklap, så har jeg altid din ryg. Jeg er din Wing Woman igennem det hele.

Mindful Movement er et element, som kan bidrage med mere nærvær i alle former for motion.

Jeg introducerer dig i, hvordan du kan implementere det i din træning.
Lydfiler til din løbe- eller gåtur giver dig et indblik i denne verden, og hvordan du kan bruge den.

Mindful Movement er for alle som gerne vil optimere deres udbytte af træning, så man både for styrket kroppen og sindet. Det er intet mindre end fantastisk at være sig bevidst om, at kroppen og sindet hænger sammen. At lytte til signalerne fra kroppen. Mavefornemmelsen kan være lettest at læse, hvis man er kropslig aktiv.

Igennem forløbet stiller jeg dig opgaver, som vil få dig til at reflektere over fx. målsætning, motivation eller dine drømme.

Det vil være en fordel at gemme dine papirer, også selvom det må ændre sig gennem forløbet eller senere.

At tage ansvar for sin egen sundhed (fysisk OG mentalt) er den største gave du kan give dig selv.

Når du begynder at tage dig selv alvorligt og være ærlig over for dig selv, vil du mærke en kæmpe lyst og energi på at være den person du drømmer om. Du vil være et forbillede for dine børn, din partner eller dine veninder.

Du vil vide, at du giver dig selv de bedste forudsætninger for at nå dine drømme. Når du har lært at lytte til din krop, vil du altid nære den med kærlighed.

Mentorsessions er via Zoom, og du får tilsendt et link dagen før vores samtale.

Der laves et Google Drev hvori dine papirer, lydfiler, sessions ol. samles, så du altid kan finde det hele.

Daglig kommunikation sker via WhatsApp.

Pris 8000,00 kr (ratebetaling muligt)

Mindful-Movement-4m.png

Kontakt mig

Alle hverdage er jeg kun en besked væk. Vi bruger WhatsApp til at kommunikere imellem vores 1:1 sessioner, så du ikke er efterladt til dig selv. Jeg er hos dig. Jeg er din Wing Woman.

Worksheets

At få indblik i sine drømme for sin fysiske og mentale sundhed kan være overvældende, fantastisk og turbulent. Derfor skal du nedfælde løbende, reflektere og evaluere.

Mindful Movement Light

Med mig ved din side igennem 2 måneder kan du få kickstartet dit fokus på din fysiske og mentale sundhed.

Dine sessioner med mig, kan omhandle fx. målsætning og motivation, opbyggelse nye og holdbare træningsplaner eller Mindful Movement.

Undervejs har du adgang til mig via WhatsApp, så du ikke kommer til at føle dig alene, hvis der skulle opstå tvivl, eller du blot har brug for at vende noget med mig.

3 1:1 sessions får dig kickstarter din nye rejse med fokus på din fysiske og mentale sundhed.

  • Det kan være du for nuværende har mest brug for at få belyst dine kostvaner, så du kan få sammensat en god frokost/generel kost som støtter dig i din sundhed
  • Måske er din udfordring at komme ud ad døren og få lavet den motion, du godt ved er god for dig. Sammen finder vi din motivation og laver en realistisk plan for hvornår og hvordan du skal træne, så du kommer til at elske det HVER gang.
  • Er du ved at brænde ud? Har du mistet dit selv et sted? Så finder vi sammen frem til hvad du har brug for, så du igen kan mærke magien i din motion. Når du mærker din krop, og det du kan med den, fornemmer du igen dig selv. Du ved, at du skal tage din egen iltmaske på først, så du kan hjælpe andre.

Der kan være mange forskellige årsager eller bevæggrunde til at du har brug for en mentor. Uanset årsag/forudsætning eller mål hjælper jeg dig med at finde din rette sti mod dine drømme.

Inden hver samtale udfylder du et spørgeskema (som er udfyldt og returneret senest 2 dage før samtalen).

Alle hverdage kan du sende mig beskeder og tale i et væk – du kan forvente svar indenfor 24 timer. Jeg holder dog som udgangspunkt fri i weekenden.

Når du føler, at du ikke kommer i mål med din træning, eller når det er svært at holde dig selv op på dine egne aftaler, eller når du måske har brug for et skulderklap, så har jeg altid din ryg. Jeg er din Wing Woman igenne det hele.

Mindful Movement er et element, som kan bidrage med mere nærvær i alle former for motion.

Jeg introducerer dig i, hvordan du kan implementere det i din træning. Lydfiler til din løbe- eller gåtur giver dig et indblik i denne verden og hvordan du kan bruge den.

Mindful Movement er for alle som gerne vil optimere deres udbytte af træning, så man både for styrket kroppen og sindet. Det er intet mindre end fantastisk at være sig bevidst om, at kroppen og sindet hænger sammen. At lytte til signalerne fra kroppen. Mavefornemmelsen kan være lettest at læse, hvis man er kropslig aktiv.

Igennem forløbet stiller jeg dig opgaver, som vil få dig til at reflektere over fx. målsætning, motivation eller dine drømme.

Det vil være en fordel at gemme dine papirer, også selvom det må ændre sig gennem forløbet eller senere.

At tage ansvar for sin egen sundhed (fysisk OG mentalt) er den største gave du kan give dig selv.

Når du begynder at tage dig selv alvorligt og være ærlig over for dig selv, vil du mærke en kæmpe lyst og energi på at være den person du drømmer om. Du vil være et forbillede for dine børn, din partner eller dine veninder.

Du vil vide, at du giver dig selv de bedste forudsætninger for at nå dine drømme. Når du har lært at lytte til din krop, vil du altid nære den med kærlighed.

Mentorsessions er via Zoom, og du får tilsendt et link dagen før vores samtale.

Der laves et Google Drev hvori dine papirer, lydfiler, sessions ol. samles, så du altid kan finde det hele.

Daglig kommunikation sker via WhatsApp.

Pris 4500,00 kr (ratebetaling muligt)

Mindful-Movement-2m.png

Kontakt mig

Alle hverdage er jeg kun en besked væk. Vi bruger WhatsApp til at kommunikere imellem vores 1:1 sessioner, så du ikke er efterladt til dig selv. Jeg er hos dig. Jeg er din Wing Woman.

Worksheets

At få indblik i sine drømme for sin fysiske og mentale sundhed kan være overvældende, fantastisk og turbulent. Derfor skal du nedfælde løbende, reflektere og evaluere.

1:1 mentor-session

På et kald afklares fx dine vaner, dine styrker/ udfordringer eller dine mål/ motivation

  • Det kan være du for nuværende har mest brug for at få belyst dine kostvaner, så du kan få sammensat en god frokost/generel kost som støtter dig i din sundhed
  • Måske er din udfordring at komme ud ad døren og få lavet den motion du godt ved er god for dig. Sammen finder vi din motivation og laver en realistisk plan for hvornår og hvordan du skal træne så du kommer til at elske det HVER gang.
  • Er du ved at brænde ud? Har du mistet dit selv et sted? Så finder vi sammen frem til hvad du har brug for, så du igen kan mærke magien i din motion. Når du mærker din krop og det du kan med den fornemmer du igen dig selv. Hvor meget du betyder for dit eget velbefindende og din families unikke konstellation.

Der kan være mange forskellige årsager eller bevæggrunde til at du har brug for en mentor. Uanset årsag/forudsætning eller mål hjælper jeg dig med at finde din rette sti mod dine drømme.

Inden samtalen udfylder du et spørgeskema (som er udfyldt og returneret senest 2 dage før samtalen) så Jeg er klar til sessionen.

Pris 1500,00 kr

Opgradér

Mulighed for at tilvælge et 2 eller 4 måneders forløb.

UFORPLIGTENDE MATCH-SAMTALE

Er du nysgerrig på, om jeg kan hjælpe dig?
Har du spørgsmål om for eksempel mindful movement, mentor sessioner eller andet? Jeg vil meget gerne tage en samtale med dig, så du kan træffe den rigtige beslutning i dit valg om en mentor for din fysiske og mentale sundhed.
Det koster 0 kroner.
Book din tid nu.

Mindful movement og mig

Jeg er mor til tre børn på 4, 8 og 10 år.
At blive mor var en kæmpe omvæltning, og jeg syntes, det var en kæmpe frihedsberøvelse.
De første 3/4 af første leveår for datteren var det kun hende og jeg i hverdagene. Jeg følte, vi lavede tæt på nada. Og alligevel skete der så meget på så kort tid.
Min hverdag var nu dikteret af en anden end mig selv – hvilket jeg ikke tænkte over – og snart glemte jeg at mærke hvad Maria havde brug for.
Som flere børn kom til blev barslen kortere og kortere, for jeg nød ikke at lave ‘ingenting’.
Jeg er IKKE mor med stort M!

Jeg har brug for at være Maria med stort M – så kan jeg være den mor, jeg gerne vil være. Hvis jeg glemmer mig selv i perioder – glemmer at være fysisk aktiv og lave ting kun for mig – så kan jeg ikke være en god mor. Punktum.
Jeg SKAL prioritere min fysiske sundhed og dermed pleje min mentale sundhed.
Sådan er jeg skruet sammen.

Har du også brug for at løbe den tur eller hoppe i stalden til hesten for at pleje dig selv fysisk og mentalt?

At prioritere dig selv er IKKE at være egoistisk.
Det er klogt, omsorgsfuldt og nødvendigt.

Mindful movement og mig

Jeg er mor til tre børn på 4, 8 og 10 år.
At blive mor var en kæmpe omvæltning, og jeg syntes, det var en kæmpe frihedsberøvelse.

De første 3/4 af første leveår for datteren var det kun hende og jeg i hverdagene. Jeg følte, vi lavede tæt på nada. Og alligevel skete der så meget på så kort tid. Min hverdag var nu dikteret af en anden end mig selv – hvilket jeg ikke tænkte over – og snart glemte jeg at mærke hvad Maria havde brug for. Som flere børn kom til blev barslen kortere og kortere, for jeg nød ikke at lave ‘ingenting’. Jeg er IKKE mor med stort M!

Jeg har brug for at være Maria med stort M – så kan jeg være den mor, jeg gerne vil være. Hvis jeg glemmer mig selv i perioder – glemmer at være fysisk aktiv og lave ting kun for mig – så kan jeg ikke være en god mor. Punktum. Jeg SKAL prioritere min fysiske sundhed og dermed pleje min mentale sundhed. Sådan er jeg skruet sammen.

Har du også brug for at løbe den tur eller hoppe i stalden til hesten for at pleje dig selv fysisk og mentalt?

At prioritere dig selv er IKKE at være egoistisk. Det er klogt, omsorgsfuldt og nødvendigt.